Una sau două băuturi alcoolice pe zi reduc riscul de demenţă cu 21%, arată un studiu făcut pe 4 milioane de oameni

Una sau două băuturi alcoolice pe zi reduc riscul de demenţă cu 21%, arată un studiu făcut pe 4 milioane de oameni


Citește articolul complet pe Ziarul Financiar

Alte știri din Ziarul Financiar