Un studiu de amploare, derulat pe parcursul a peste 15 ani și care a urmărit mai mult de 40.000 de persoane, aduce în prim-plan o posibilă legătură între consumul de ouă și reducerea riscului de boala Alzheimer
Un ou pe zi ar putea reduce riscul de Alzheimer cu 27%, arată un nou studiu
- de Stiripesurse.ro
- 2026/05/15 01:45
Alte știri din Stiripesurse.ro
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
