Studiu de amploare: Alimentele pe care trebuie să le pui în farfurie pentru a reduce riscul de Alzheimer

Studiu de amploare: Alimentele pe care trebuie să le pui în farfurie pentru a reduce riscul de Alzheimer

O dietă bogată în plante de calitate - cereale integrale, legume și fructe proaspete - reduce riscul de Alzheimer și alte forme de demență, chiar dacă schimbarea începe după 50 de ani. Concluzia aparține unui studiu publicat în revista Neurology, făc...


Citește articolul complet pe Stiripesurse.ro

Alte știri din Stiripesurse.ro