Studiu: Căsătoria reduce riscul de cancer cu până la 83%

Studiu: Căsătoria reduce riscul de cancer cu până la 83%

Persoanele căsătorite dezvoltă cancer mai rar decât cele care nu s-au căsătorit niciodată. Diferența poate ajunge până la 83%, potrivit celui mai amplu studiu făcut vreodată pe această temă, publicat în revista „Cancer Research Communications".O ...


Citește articolul complet pe Stiripesurse.ro

Alte știri din Stiripesurse.ro