Studiu amplu: Calitatea alimentelor, cheia reală pentru protejarea inimii

Studiu amplu: Calitatea alimentelor, cheia reală pentru protejarea inimii

Calitatea unei diete sărace în carbohidrați sau grăsimi este mai importantă decât cantitatea acestora atunci când vine vorba de reducerea riscului de boli de inimă, arată un nou studiu publicat în JACC, revista Colegiului American de Cardiologie.Cerc...


Citește articolul complet pe Stiripesurse.ro

Alte știri din Stiripesurse.ro