Un nou studiu realizat în Statele Unite a descoperit că un mod mai eficient de a scădea tensiunea arterială ar putea fi creșterea aportului de potasiu, în locul reducerii doar a sodiului, așa cum sunt recomandările tradiționale pentru pacienții cu hipertensiune. Citește mai departe...
Fructul care poate scădea tensiunea arterială mai eficient decât renunțarea la sare. Descoperirile cercetătorilor
- de Stiripesurse.ro
- 2025/04/24 15:51
Alte știri din Stiripesurse.ro
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
