Dieta care ar putea reduce riscul de cancer mamar și crește șansele de supraviețuire

Dieta care ar putea reduce riscul de cancer mamar și crește șansele de supraviețuire

Un studiu recent publicat în revista Frontiers in Nutrition arată că respectarea unei diete sănătoase bazate pe plante este asociată cu un risc mai scăzut de cancer mamar și cu o mortalitate redusă în rândul pacientelor deja diagnosticate.Cercetători...


Citește articolul complet pe Stiripesurse.ro

Alte știri din Stiripesurse.ro