Alimentele ultraprocesate, cum sunt dulciurile din comerț sau mâncarea de tip fast food sunt delicioase, însă pot fi mortale. Acestea cresc riscul de cancer de prostată, după cum o arată un studiu recent. Un nou studiu realizat pe bărbaţi din Statele Unite a evaluat legătura dintre proporţia acestor produse în alimentaţie şi riscul de cancer de prostată.
Delicioase, dar devastatoare: Alimentele ultraprocesate cauzează cresc riscul de cancer de prostată
- de Stiripesurse.ro
- 2026/08/16 06:19
Alte știri din Stiripesurse.ro
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
