Cercetări recente au arătat că limitarea consumului de zahăr în primii ani de viață poate reduce riscul de probleme cardiace grave mai târziu
Copiii care consumă mai puțin zahăr au un risc mai mic de infarct la maturitate (studiu)
- de Stiripesurse.ro
- 2026/02/24 04:05
Alte știri din Stiripesurse.ro
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
