Persoanele cu istoric de depresie care consumă mari cantități de cofeină - șase sau mai multe băuturi pe zi - sunt mai stresate decât cele care beau mai puțin, arată un nou studiu australian.Cercetarea a fost publicată în Complex Psychiatry și a analizat peste 11. Citește mai departe...
Cofeina poate amplifica suferința psihică: Persoanele cu depresie, mai vulnerabile la stres în urma consumului excesiv
- de Stiripesurse.ro
- 2025/05/28 16:28
Alte știri din Stiripesurse.ro
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
