Cercetătorii de la Centrul de Cercetare în Nutriție Umană Jean Mayer (HNRCA) din cadrul Universității Tufts au descoperit, într-un studiu făcut pe șoareci de vârstă medie, că un aport insuficient de vitamina K, găsită preponderent în legume cu frunze verzi precum varza de Citește mai departe...
Cercetătorii avertizează: deficitul de vitamina K poate afecta funcțiile cognitive
- de Stiripesurse.ro
- 2025/04/14 10:34
Alte știri din Stiripesurse.ro
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
