Cafeaua de seară îți afectează autocontrolul: Efectul neașteptat observat la femei

Cafeaua de seară îți afectează autocontrolul: Efectul neașteptat observat la femei

Bei cafea seara ca să rămâi treaz? Un nou studiu realizat de Universitatea din Texas la El Paso sugerează că acest obicei ar putea avea un dezavantaj neașteptat.Cercetătorii au descoperit că consumul de cofeină seara poate intensifica comportamentul ...


Citește articolul complet pe Stiripesurse.ro

Alte știri din Stiripesurse.ro