Persoanele care evită alimentele ultraprocesate pot slăbi de două ori mai mult decât cele care le consumă regulat, arată un nou studiu publicat în revista Nature.Cercetătorii de la University College London au testat 55 de persoane supraponderale timp de opt săptămâni. Citește mai departe...
Alimentele ultraprocesate împiedică pierderea în greutate. Ce se întâmplă în organism când le consumi
- de Stiripesurse.ro
- 2025/08/04 21:07
Alte știri din Stiripesurse.ro
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
