Alimentația contează: Concluziile unui studiu de 3 decenii despre sănătatea inimii

Alimentația contează: Concluziile unui studiu de 3 decenii despre sănătatea inimii

Un studiu amplu, desfăşurat pe parcursul a trei decenii şi având aproape 200.000 de participanţi, oferă claritate într-o dezbatere medicală veche: care este dieta alimentară optimă pentru inimă? Răspunsul nu ţine de dietele la modă, ci de calitatea concretă a alimentelor Citește mai departe...


Citește articolul complet pe Stiripesurse.ro

Alte știri din Stiripesurse.ro