Un nou studiu publicat de cercetători de la Universitatea din Pennsylvania sugerează că suplimentele cu omega-3 ar putea contribui la reducerea comportamentului agresiv atât la copii, cât și la adulți. Cercetarea, publicată în revista științifică Aggression and Violent Behavior și citată de Science Alert, arată că administrarea de omega-3 poate reduce agresivitatea cu până la 28% pe … The post Suplimentul alimentar comun, care ar putea reduce agresivitatea atât la copii, cât și la adulți appeared first on spotmedia.ro.
Suplimentul alimentar comun, care ar putea reduce agresivitatea atât la copii, cât și la adulți
- de Spotmedia.ro
- 2026/06/03 21:03
Alte știri din Spotmedia.ro
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
