Dietele excesive agravează depresia

Dietele excesive agravează depresia

Un studiu recent, realizat pe zeci de mii de oameni, arată că dietele extreme pot agrava simptomele depresiei. Cercetarea, publicată de revista BMJ Nutrition, Prevention & Health, a analizat datele a peste 28.000 de americani și a conchis că persoanele care au urmat o dietă restrictivă din punct de vedere caloric, în special bărbații și … The post Dietele excesive agravează depresia appeared first on spotmedia.ro.


Citește articolul complet pe Spotmedia.ro

Alte știri din Spotmedia.ro