Dieta nordică, bogată în pește, legume, fructe de pădure, leguminoase și cereale integrale, poate reduce efectele dăunătoare ale diabetului de tip 2 și ale bolilor de ficat, sugerează cercetările. Oamenii de știință suedezi au descoperit, în urma monitorizării a peste 100 de persoane, că acest plan alimentar a îmbunătățit controlul glicemiei la pacienții cu diabet … The post Dieta nordică: Ce au descoperit cercetătorii după un an de alimentație în stil viking appeared first on spotmedia.ro.
Dieta nordică: Ce au descoperit cercetătorii după un an de alimentație în stil viking
- de Spotmedia.ro
- 2025/12/20 22:04
Alte știri din Spotmedia.ro
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
