Înlocuirea îndulcitorilor adăugaţi în alimentaţie, cum ar fi zahărul din ceai, cu miere poate reduce riscurile de boli asociate cu consumul prea mare de zahăr, cum ar fi diabetul de tip 2, bolile de inimă şi boala ficatului gras non-alcoolic. Cercetătorii de la Universitatea din Toronto au analizat rezultatele a 18 studii care au inclus … The post De ce este indicat să mănânci două lingurițe de miere în fiecare zi (studiu) appeared first on spotmedia.ro.
De ce este indicat să mănânci două lingurițe de miere în fiecare zi (studiu)
- de Spotmedia.ro
- 2022/11/19 11:27
Alte știri din Spotmedia.ro
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
