O analiză amplă a peste 350 de studii a scos la iveală faptul că reducerea aportului de proteine ar putea fi, de fapt, cheia pentru o viață mai lungă și un metabolism mai sănătos. Cercetătorii au descoperit că restricția de proteine poate îmbunătăți metabolismul, poate limita deteriorarea celulară și poate ajuta la menținerea funcționării normale … The post Consumul de proteine și îmbătrânirea. Ce-au descoperit oamenii de știință appeared first on spotmedia.ro.
Consumul de proteine și îmbătrânirea. Ce-au descoperit oamenii de știință
- de Spotmedia.ro
- 2026/08/05 21:00
Alte știri din Spotmedia.ro
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
