Un obicei simplu la masa de prânz – alegerea unor alimente cu mai puțină sare și mai mult potasiu – poate reduce riscul de hipertensiune, arată un studiu realizat de cercetători japonezi. Concluzia este importantă, mai ales în contextul în care tensiunea arterială crescută rămâne unul dintre principalii factori de risc pentru bolile cardiovasculare. Hipertensiunea, … The post Ce trebuie să mănânci la prânz pentru a reduce riscul de hipertensiune appeared first on spotmedia.ro.
Ce trebuie să mănânci la prânz pentru a reduce riscul de hipertensiune
- de Spotmedia.ro
- 2025/12/13 06:56
Alte știri din Spotmedia.ro
- de Spotmedia.ro
- 2025/12/13 06:31
- de Spotmedia.ro
- 2025/12/13 06:24
- de Spotmedia.ro
- 2025/12/13 05:39
- de Spotmedia.ro
- 2025/12/13 05:36
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
