Un pahar de suc de sfeclă pe zi ar putea reduce tensiunea arterială la vârstnici, arată un studiu

Un nou studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea din Exeter sugerează că sucul de sfeclă roșie, bogat în nitrați, ar putea contribui la scăderea tensiunii arteriale la persoanele în vârstă. Studiul, publicat în Free Radical Biology and Medicine, a inclus 75 de participanți: 39 de adulți sub 30 de ani și 36 de persoane […]


Citește articolul complet pe Romania Libera

Alte știri din Romania Libera