Asociația Americană a Inimii afirmă că femeile ar trebui să se limiteze la șase lingurițe de zahăr pe zi, iar bărbații la maximum nouă. Cu toate acestea, un singur pahar de 350 ml de băutură carbogazoasă conține zece lingurițe de zahăr. În 2015 a fost publicat un studiu care a urmărit 118.000 de bărbați și […]
Un pahar de suc acidulat băut zilnic te ucide încet, arată un nou studiu
- de Romania Libera
- 2023/09/08 20:58
Alte știri din Romania Libera
- de Romania Libera
- 2023/09/08 20:49
- de Romania Libera
- 2023/09/08 19:43
- de Romania Libera
- 2023/09/08 19:34
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
