Un nou studiu sugerează că băuturile îndulcite cu zahăr ar putea cauza mai mult de 330.000 de decese anual din cauza diabetului și bolilor cardiovasculare, ceea ce reprezintă o criză majoră de sănătate publică. băuturile îndulcite cu zahăr ar putea cauza mai mult de 330.000 de decese anual Studiul a fost realizat pe baza datelor […]
Un nou studiu sugerează că băuturile îndulcite cu zahăr ar putea cauza mai mult de 330.000 de decese anual
- de Romania Libera
- 2025/01/06 18:14
Alte știri din Romania Libera
- de Romania Libera
- 2025/01/06 17:51
- de Romania Libera
- 2025/01/06 16:00
- de Romania Libera
- 2025/01/06 15:46
- de Romania Libera
- 2025/01/06 15:40
- de Romania Libera
- 2025/01/06 15:30
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
