Un studiu de amploare realizat în Suedia a descoperit că adulții de vârstă mijlocie și vârstnici care consumă cantități mai mari de brânză integrală și smântână ar putea avea un risc mai redus de a dezvolta demență. Cercetarea, care a urmărit timp de 25 de ani 27.670 de participanți, a constatat că 3.208 persoane au […]
Studiu revoluționar: brânza integrală și smântâna, asociate cu un risc mai scăzut de demență
- de Romania Libera
- 2025/12/29 13:14
Alte știri din Romania Libera
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
