Un studiu clinic de amploare desfășurat în Scandinavia arată că o doză mică de aspirină administrată zilnic poate avea un impact major în prevenirea recurenței cancerului colorectal, una dintre cele mai frecvente și agresive forme de cancer la nivel global. Cercetătorii de la Institutul Karolinska din Stockholm au descoperit că pacienții operați de cancer colorectal, […]
Studiu revoluționar: Aspirina poate reduce la jumătate riscul de recidivă a cancerului colorectal la pacienții cu mutații genetice
- de Romania Libera
- 2025/09/19 13:09
Alte știri din Romania Libera
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
