O echipă de cercetători din Hangzhou, China, a descoperit că dacă se consumă frecvent alimente prăjite, în special cartofi prăjiți, se pare că există un risc cu 12% mai mare de anxietate și cu 7% mai mare de depresie, notează CNN. Această legătură a fost mai pronunțată în rândul bărbaților tineri și al consumatorilor mai […] The post STUDIU: Cartofii prăjiți favorizează apariția depresiei la bărbați appeared first on România Liberă.
STUDIU: Cartofii prăjiți favorizează apariția depresiei la bărbați
- de Romania Libera
- 2023/04/25 17:27
Alte știri din Romania Libera
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
