Un studiu amplu publicat recent în revista Neurology a scos la iveală o legătură îngrijorătoare între consumul crescut de alimente ultraprocesate — precum cerealele de mic dejun, biscuiții sau mezelurile — și apariția timpurie a unor semne ale bolii Parkinson. Cercetarea nu stabilește o cauzalitate directă, dar sugerează că un stil alimentar bogat în astfel […]
Consumul ridicat de alimente procesate, asociat cu semne timpurii ale bolii Parkinson
- de Romania Libera
- 2025/06/04 12:09
Alte știri din Romania Libera
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
