Cercetările sugerează că, dacă sunt consumate pe stomacul gol, acestea pot asista în procesul de ardere a grăsimilor. Mai mult decât atât, mamele pot utiliza boabele de cafea pentru a ameliora problemele digestive ale copiilor. Un studiu realizat de Universitatea din Granada a revelat că boabele de cafea dețin proprietăți antioxidante excepționale, cu o putere […]
Ce se întâmplă în corpul tău dacă înghiți 3 boabe de cafea întregi în fiecare dimineață
- de Romania Libera
- 2023/08/03 06:56
Alte știri din Romania Libera
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
