Mulți dintre noi punem un strop generos de sare pe mâncarea noastră înainte de a o mânca. Deși mulți oameni iau în serios avertismentele medicilor cu privire la condimente, noi cercetări au arătat că adăugarea de sare la mese poate crește riscul de probleme cardiace cu o cincime. Cercetătorii coreeni au descoperit că persoanele care […]
Care este greșeala pe care o faci la fiecare masă? Îți crește riscul de infarct și accident vascular cerebral
- de Romania Libera
- 2023/09/01 09:03
Alte știri din Romania Libera
- de Romania Libera
- 2023/09/01 08:23
- de Romania Libera
- 2023/09/01 08:15
- de Romania Libera
- 2023/09/01 08:13
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
