Potrivit cercetătorilor, consumul de lapte crește riscul de cancer de prostată la bărbați, iar aceasta nu este cauzată de conținutul de calciu. Cercetătorii de la Universitatea Loma Linda din California au analizat alimentația a aproximativ 30.000 de bărbați într-un studiu care investighează legătura dintre lapte și cancerul de prostată. Datele privind starea de sănătate a […]
Bărbații ar trebui să evite această băutură apreciată. Face prăpăd în organismul masculin
- de Romania Libera
- 2023/09/15 20:52
Alte știri din Romania Libera
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
