Alimentele grase pot afecta memoria în doar câteva zile, arată un studiu japonez

Uitarea cotidiană – unde ți-ai pus telefonul sau ce ți-a spus cineva mai devreme – ar putea fi legată de alimentație, nu doar de distragere sau oboseală. Cercetători de la Universitatea Chiba din Japonia au descoperit că o dietă bogată în grăsimi poate afecta memoria la muștele de fructe în doar o săptămână, potrivit studiului […]


Citește articolul complet pe Romania Libera

Alte știri din Romania Libera