Un studiu realizat de cercetători din Brazilia aduce vești încurajatoare pentru pacientele diagnosticate cu cancer de sân: un supliment simplu de vitamina D ar putea crește semnificativ eficiența chimioterapiei. Rezultatele sugerează că această soluție accesibilă ar putea deveni un sprijin important în tratamentul oncologic, potrivit Agerpres. Studiu: rezultate promițătoare pentru vitamina D Cercetarea a fost […]
Vitamina care crește cu 80% rata de succes a tratamentului împotriva cancerului de sân
- de Libertatea
- 2026/04/29 11:55
Alte știri din Libertatea
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
