Un supliment ieftin, luat zilnic, îmbunătățește activitatea cerebrală la vârstnici, arată un nou studiu

Un supliment ieftin, luat zilnic, îmbunătățește activitatea cerebrală la vârstnici, arată un nou studiu

Un studiu realizat la King’s College London arată că mai multe suplimente pot îmbunătăți activitatea cerebrală la persoanele care au peste 60 de ani. Cercetarea a implicat gemeni și a evidențiat beneficii pentru memorie. Descoperire pentru sănătatea creierului Un studiu inovator, publicat în revista Nature Communications, sugerează că suplimentele zilnice de proteine și prebiotice pot […]


Citește articolul complet pe Libertatea

Alte știri din Libertatea