Un supliment banal poate încetini îmbătrânirea și reduce riscul de cancer și Alzheimer. Un nou studiat a arătat că adulții care au luat zilnic acest supliment au observat mai puține leziuni ale ADN-ului legate de vârstă, care au fost asociate cu boli precum Alzheimer și cancer. S-a constatat că administrarea de vitamina D timp de […]
Un supliment banal încetinește îmbătrânirea și reduce riscul de cancer și Alzheimer, arată un nou studiu
- de Libertatea
- 2025/05/22 09:25
Alte știri din Libertatea
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
