Cercetătorii care au condus acest studiu, publicat marți, 8 februarie, în jurnalul PLOS Medicine, au creat un model a ceea ce s-ar putea întâmpla dacă oamenii ar înlocui o „dietă tipică occidentală”, axată pe carne roșie și alimente procesate, cu o „dietă optimizată”, axată pe consumul ridicat de fructe și legume, cereale integrale și nuci, […]
Studiu: schimbarea stilului de alimentație crește speranța de viață. Ce trebuie să mănânci ca să trăiești mai mult?
- de Libertatea
- 2022/02/10 08:00
Alte știri din Libertatea
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
