Studiu: Consumul de legume gătite nu protejează împotriva bolilor cardiovasculare. „Nu vă pripiți”, avertizează criticii

Studiu: Consumul de legume gătite nu protejează împotriva bolilor cardiovasculare. „Nu vă pripiți”, avertizează criticii

Deși de-a lungul timpului consumul de legume și fructe a fost asociat cu reducerea riscului de a dezvolta afecțiuni ale inimii, o nouă analiză a regimului alimentar în rândul a peste 400.000 de persoane, publicată în jurnalul „Frontiers in Nutrition”, dezvăluie contrariul – o hrană bazată pe fructe și legume, în special gătite, nu influențează […]


Citește articolul complet pe Libertatea

Alte știri din Libertatea