Omega-3, un acid gras esențial pentru sănătate, a devenit subiectul unui nou studiu care îi evidențiază beneficiile remarcabile. Efectele omega-3 asupra organismului Cercetarea Do-Health, citată de publicația The Telegraph, care a implicat peste 2.000 de persoane sănătoase cu vârsta peste 70 de ani din cinci țări europene, a arătat că suplimentele zilnice de omega-3 pot […]
Alte știri din Libertatea
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
