Reducerea cu 30% a caloriilor zilnice poate încetini îmbătrânirea creierului și declinul cognitiv

Reducerea cu 30% a caloriilor zilnice poate încetini îmbătrânirea creierului și declinul cognitiv

Restricția calorică ar putea fi cheia unei vieți mai lungi și a unei îmbătrâniri cerebrale încetinite, conform unui nou studiu publicat în revista Aging Cell. Cercetătorii americani au descoperit că reducerea aportului caloric cu 30% la maimuțe, pe o perioadă de 20 de ani, a încetinit semnificativ semnele îmbătrânirii creierului, relatează Daily Mail. Ce înseamnă […]


Citește articolul complet pe Libertatea

Alte știri din Libertatea