Un studiu recent a arătat că persoanele care evită un anumit tip de alimente pot pierde de două ori mai mult în greutate. Cercetătorii au descoperit și că mesele preparate de la zero pot reduce pofta de mâncare. Studiul clinic de opt săptămâni a fost condus de specialiști de la University College London (UCL) și […]
Poți slăbi de două ori mai mult dacă renunți la acest tip de alimente, potrivit unui studiu clinic
- de Libertatea
- 2025/08/04 19:26
Alte știri din Libertatea
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
