O dietă sustenabilă reduce semnificativ riscul de cancer și mortalitatea oncologică, potrivit unui studiu

O dietă sustenabilă reduce semnificativ riscul de cancer și mortalitatea oncologică, potrivit unui studiu

Un studiu recent publicat în revista „eClinicalMedicine” dezvăluie că o dietă sustenabilă poate reduce semnificativ riscul de cancer și mortalitatea oncologică. Cercetarea subliniază importanța adoptării unor obiceiuri alimentare sănătoase pentru a combate bolile și a diminua impactul asupra mediului. Studiul a fost publicat în revista eClinicalMedicine „Cercetarea efectelor alimentației sustenabile asupra cancerului este, prin urmare, […]


Citește articolul complet pe Libertatea

Alte știri din Libertatea