Mitul paharului de vin zilnic, spulberat: cei care consumă alcool moderat au o sănătate mai proastă decât cei care nu consumă deloc, conform unui studiu

Mitul paharului de vin zilnic, spulberat: cei care consumă alcool moderat au o sănătate mai proastă decât cei care nu consumă deloc, conform unui studiu

Un nou studiu realizat de Behavioural Insights Team, la cererea organizației Alcohol Change UK, arată că și consumul redus de alcool poate crește riscul de cancer și boli cardiovasculare. Cercetarea a analizat obiceiurile de consum ale peste 4.000 de adulți din Marea Britanie, evidențiind riscurile pentru sănătate asociate chiar și cu băutul moderat, relatează Mediafax. […]


Citește articolul complet pe Libertatea

Alte știri din Libertatea