Efectele negative ale îndulcitorilor artificiali din băuturile etichetate „zero zahăr”

Efectele negative ale îndulcitorilor artificiali din băuturile etichetate „zero zahăr”

Băuturile dietetice, considerate mult timp o alternativă sănătoasă la cele îndulcite cu zahăr, ar putea fi de fapt dăunătoare sănătății. Un nou studiu publicat în revista academică Cell Metabolism aruncă o lumină nouă asupra efectelor îndulcitorilor artificiali asupra organismului. Efectul aspartamului asupra organismului Cercetătorii de la Universitatea Shandong din China și Institutul Karolinska din Suedia […]


Citește articolul complet pe Libertatea

Alte știri din Libertatea