Diete cu puține calorii, risc mai mare de depresie. Legătura alarmantă descoperită de cercetători

Diete cu puține calorii, risc mai mare de depresie. Legătura alarmantă descoperită de cercetători

Restricțiile alimentare excesive pot avea un impact negativ asupra sănătății mintale, conform unui nou studiu publicat în revista BMJ Nutrition, Prevention & Health. Cercetarea, care a analizat datele a peste 28.000 de adulți, sugerează că reducerea drastică a caloriilor ar putea fi asociată cu simptome mai severe de depresie, în special la bărbați și persoanele […]


Citește articolul complet pe Libertatea

Alte știri din Libertatea