Dieta pe bază de plante poate reduce riscul de demență chiar și după 60 de ani, arată un studiu

Dieta pe bază de plante poate reduce riscul de demență chiar și după 60 de ani, arată un studiu

Adoptarea unei diete bazate pe plante de înaltă calitate, chiar și după vârsta de 50 de ani, poate reduce riscul de Alzheimer și alte demențe, potrivit unui studiu publicat în revista „Neurology”. Cercetarea, care a analizat obiceiurile alimentare ale aproape 93.000 de persoane timp de un deceniu, subliniază importanța unei alimentații sănătoase pentru menținerea sănătății […]


Citește articolul complet pe Libertatea

Alte știri din Libertatea