Consumul zilnic de îndulcitori artificiali accelerează declinul cognitiv și îmbătrânește prematur creierul

Consumul zilnic de îndulcitori artificiali accelerează declinul cognitiv și îmbătrânește prematur creierul

Consumul zilnic de îndulcitori artificiali, chiar și în cantități mici, poate avea efecte negative asupra funcțiilor cognitive și poate duce la îmbătrânirea prematură a creierului, conform Neurology. Rezultatele studiului Cercetătorii de la Universitatea de Medicină din São Paulo au urmărit aproape 13.000 de adulți, cu vârste între 35 și 75 de ani, pe o perioadă […]


Citește articolul complet pe Libertatea

Alte știri din Libertatea