Persoanele cu probleme de ritm cardiac care au băut cafea au avut șanse mai mici ca boala să reapară decât cele care au renunțat la băutură, potrivit unui nou studiu realizat în SUA. Rezultatele studiului contrazic convingerile comune Studiul clinic „Does Eliminating Coffee Avoid Fibrillation (Decaf)” („Eliminarea cafelei previne fibrilația”) a constatat că 200 de […]
Consumul de cafea ar putea reduce riscul problemelor de ritm cardiac, potrivit unui nou studiu
- de Libertatea
- 2025/11/10 16:10
Alte știri din Libertatea
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
