Un studiu recent publicat în JAMA Network Open aduce vești surprinzătoare despre efectele consumului de alcool asupra nivelului de colesterol. Cercetătorii de la Universitatea Harvard au descoperit că, în ciuda riscurilor cunoscute pentru sănătate, consumul moderat de alcool poate avea beneficii neașteptate pentru nivelurile de colesterol, potrivit Ars Technica. Scăderea colesterolului pentru persoane care consumă […]
Consumul de alcool este bun pentru colesterol, conform cercetătorilor de la Harvard
- de Libertatea
- 2025/03/13 19:01
Alte știri din Libertatea
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
