Un studiu recent sugerează că un consum zilnic de cel puțin 50 de grame de brânză cu conținut ridicat de grăsimi ar putea fi asociat cu un risc mai scăzut de demență. Cu toate acestea, specialiștii avertizează că rezultatele trebuie interpretate cu prudență și nu reprezintă o dovadă clară că brânza grasă protejează creierul, relatează […]
Ce se întâmplă dacă mănânci zilnic brânză grasă: un studiu dezvăluie efectele negative
- de Libertatea
- 2025/12/23 09:31
Alte știri din Libertatea
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
