Un studiu realizat în China, citat de Daily Mail, arată că persoanele care consumă carne au șanse mai mari să atingă vârsta de 100 de ani comparativ cu vegetarienii sau veganii. Cercetarea a inclus 5.203 participanți de peste 80 de ani, dintre care 1.495 au devenit centenari, iar 3.744 au decedat înainte de această vârstă. […]
Carnivorii sau vegetarienii, cine are șanse mai mari să trăiască 100 de ani. Ce arată rezultatele unui studiu al cercetătorilor chinezi
- de Libertatea
- 2026/01/09 04:20
Alte știri din Libertatea
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
