Un nou studiu canadian sugerează că un consum moderat de cafea ar putea contribui la o viață mai lungă și mai sănătoasă, în special pentru femeile de vârstă mijlocie. Cercetarea a analizat datele a 47.000 de femei pe parcursul a 30 de ani, relatează CNN. Rezultatele cercetării Conform studiului, femeile care consumă între una și […]
Cafeaua cu cofeină, secretul unei bătrâneți sănătoase. Ce spun cercetătorii după 30 de ani de studii
- de Libertatea
- 2025/06/05 17:34
Alte știri din Libertatea
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
